מדיניות משלוחים, החלפות וביטולים


מדיניות משלוחים

משלוחים ב-MERSA נעשים באמצעות חברות משלוחים עד בית הלקוח בתיאום מראש בתוספת דמי משלוח כמפורט ליד כל מוצר.

משלוח מהיר וחינם עד בית הלקוח בקנייה מעל 299 ש"ח

משלוחים לאזור אילת יחוייב הלקוח בתוספת 50 שקלים 

המשלוחים יגיעו ללקוחות שלנו תוך 7 ימי עסקים 


החלפת מוצר או ביטול מוצר

ניתן לבצע החלפה או ביטול של המוצר תוך 14 ימים מיום הרכישה לפי חוק הגנת הצרכן או לפי כל דין אחר, על ידי שליחת אימייל לשירות הלקוחות של-MERSA כל עוד : 

(1) לא נעשה בפריט כל שימוש; 
(2) לא נגרם לפריט נזק או פגם; 
(3) הפריט באריזתו המקורית; 
(5) הוצגה חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט; 
(6) הפריט המוחזר לא יוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות.
אחריות ותיקוניים לברזים
תוקף האחריות כפוף להנפקת חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט ויהיה רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר 
החברות והיבואנים ו/או הייצרנים יעניקו אחריות למשך 12 חודשים על חלקי פלסטיק, מזלפים, צינורות גמישים, מעדני זרם, מנגנון הברז, כל זה כפוף להוראות ניקוי ותחזוקה תקינים.
למעט ארונות אמבטיה מראות ומוצרי חרס שבירים 
מעל לשנה הראשונה האחריות תהיה כפופה רק לגוף של הברז ו/או המוצר וכל ביקור טכנאי בבית של הלקוח אם יוענק ע"י היבואן ו/או הייצרן יחוייב הלקוח בסכום של- 250 ש"ח 
אם ובהנחה לא יוענק ע"י היבואן ו/או הייצרן ו/או הספק ביקור בבית במהלך השנה הראשונה יינתן שירות לפי תיקון מעבדה באמצעות חברת משלוחים בתשלום דמי משלוח רגילים בין 2-7 ימי עסקים 
האחריות לא תחול במקרים הבאים :
*אם התקלה נגרמה כתוצאה מהרכבה שלא בהתאם להוראות או שימוש בחומרי ניקוי מזיקים 
*המוצר תוקן או טופל ע"י אנשים שלא הוסמכו ע"י החברה 
*סתימה שנגרמה כתוצאה מלכלוך בצנרת וגרמה לברז או לאחד ממרכיביו נזק 
*במקרה של שימוש מעל 80 מעלות צלזיוס ו/או שימוש בלחץ גבוה מ-6 אטמוספרות 
*פגם שלא נגרם מבלאי סביר עקב שימוש במוצר 
*טיפול בחומר לא מתאים או טיפול בניגוד להוראות הניקוי והתחזקה המופיעות בתעודה זו
אחריות ותיקונים למקלחונים 
תוקף האחריות רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר 
האחריות של המקלחונים ניתנת רק לפרופיל של המקלחון שאר החלקים ו/או שבר ו/או גומיות אין להם אחריות. 
ניתן לקבל שירות ע"י ביקור טכנאי לתיקון המקלחון באמצעות היבואן ו/או הייצרן, יחוייב הלקוח  באמצעות מחלקת שירות, בתוספת תשלום על הביקור ועל החלקים.
אחריות לארונות אמבטיה 
תוקף האחריות רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים.
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר.
האחריות של הארונות ניתנת רק לצירים של הדלתות ולמסילות של המגירות האחריות ניתנת באמצעות החלפת החלק הפגום בחלק חדש באמצעות חברת משלוחים. 
אין ביקור טכנאי להחלפת צירים ומסילות של הארון. 
אין אחריות על התנפחות העץ ו/או שבר ו/או שנוי צבע של הארון.


2all בניית אתרים