מדיניות משלוחים, החלפות וביטולים ואחריות למוצרים


מדיניות משלוחים

משלוחים ב-MERSA נעשים באמצעות חברות משלוחים עד בית הלקוח בתיאום מראש (פריקת מדרכה) בתוספת דמי משלוח כמפורט ליד כל מוצר.

משלוח מהיר וחינם עד בית הלקוח בקנייה מעל 299 ש"ח

משלוחים לאזור אילת יחוייב הלקוח בתוספת 100 שקלים 

המשלוחים יגיעו ללקוחות כמפורט ליד כל מוצר 


החלפת מוצר או ביטול מוצר

ניתן לבצע החלפה או ביטול של המוצר תוך 14 ימים מיום הרכישה לפי חוק הגנת הצרכן או לפי כל דין אחר, על ידי שליחת אימייל לשירות הלקוחות של-MERSA כל עוד : 

(1) לא נעשה בפריט כל שימוש ו/או לא הותקן בבית הלקוח ע"י הלקוח עצמו או ע"י מתקין; 
(2) לא נגרם לפריט נזק או פגם; 
(3) הפריט באריזתו המקורית ולא אזל מהמלאי; 
(5) הוצגה חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט; 
(6) הפריט המוחזר לא יוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות.
עלות החזרת מוצר הינה בסך של- 50 ₪ לפריט, ארונות אמבטיה, ארונות רחצה קטנים, מונבלוק סך של 150 ש"ח. 
הביטול יבוצע בניכוי דמי משלוח ראשונים וניכוי דמי החזרה (הטבה של משלוח חינם לא תקפה במקרה של ביטול פריט או החלפה והלקוח יהיה מחויב בתשלום דמי משלוח) וניכוי דמי ביטול בסך 5% או 100 ש"ח הנמוך ביניהם וניכוי עמלת סליקה ודמי ביטול לחברת האשראי .
הלקוח אם החליט להחליף את המוצר יחויב בדמי משלוח ראשונים על אף שקיבל הטבה של משלוח חינם כי לא מימש את השימוש במוצר ויחוייב בדמי משלוח למוצר החדש עם דמי משלוח חוזר למוצר הראשון (הטבה של משלוח חינם תהיה תקפה למוצר החדש).  

אחריות ותיקוניים לברזים
תוקף האחריות כפוף להנפקת חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט ויהיה רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר 
MERSA ו/או מי מטעמה, לא אחראים לא במישרין ולא בעקיפין לנושא ההתקנות, האחראי על ההתקנה הוא רק המתקין ו/או חברת ההתקנות ו/או מי מטעמו וכל נזק שיהיה לא תישא MERSA אחריות כלשהיא למוצר או לנזק שיגרם כתוצאה מההתקנה. 
החברות והיבואנים ו/או הייצרנים יעניקו אחריות למשך 12 חודשים למנגנון הברז, כל זה כפוף להוראות ניקוי ותחזוקה תקינים.
מעל לשנה הראשונה האחריות תהיה כפופה רק לגוף של הברז ו/או המוצר וכל ביקור טכנאי בבית של הלקוח אם יוענק ע"י היבואן ו/או הייצרן יחוייב הלקוח בסכום של- 250 ש"ח 
אם ובהנחה לא יוענק ע"י היבואן ו/או הייצרן ו/או הספק ביקור בבית במהלך השנה הראשונה יינתן שירות לפי תיקון מעבדה באמצעות חברת משלוחים בתשלום דמי משלוח רגילים בין 2-7 ימי עסקים 
האחריות לא תחול במקרים הבאים :
*אם התקלה נגרמה כתוצאה מהרכבה שלא בהתאם להוראות או שימוש בחומרי ניקוי מזיקים 
*המוצר תוקן או טופל ע"י אנשים שלא הוסמכו ע"י החברה 
*סתימה שנגרמה כתוצאה מלכלוך בצנרת וגרמה לברז או לאחד ממרכיביו נזק 
*במקרה של שימוש מעל 80 מעלות צלזיוס ו/או שימוש בלחץ גבוה מ-6 אטמוספרות 
*פגם שלא נגרם מבלאי סביר עקב שימוש במוצר 
*טיפול בחומר לא מתאים או טיפול בניגוד להוראות הניקוי והתחזקה המופיעות בתעודה זו

אחריות ותיקונים למקלחונים 
תוקף האחריות רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר 
האחריות של המקלחונים ניתנת רק לפרופיל של המקלחון שאר החלקים ו/או שבר ו/או גומיות אין להם אחריות. 
12 חודשים אחריות על הצירים של המקלחון מטעם הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים של המקלחון
ניתן לקבל שירות ע"י ביקור טכנאי לתיקון המקלחון באמצעות היבואן ו/או הייצרן, יחוייב הלקוח  באמצעות מחלקת שירות, בתוספת תשלום על הביקור ועל החלקים.

אחריות לארונות אמבטיה מראות ומוצרי חרס (אסלות תלויות, כיורים, מונבלוקים וכל מוצר אחר שעשיו מחרס או מזכוכית)
תוקף האחריות רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים.
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר.
האחריות של הארונות ניתנת רק לצירים של הדלתות ולמסילות של המגירות האחריות ניתנת באמצעות החלפת החלק הפגום בחלק חדש באמצעות חברת משלוחים הלקוח ישלם דמי משלוח 100 ש"ח למוביל להלוך וחזור. 
אין ביקור טכנאי להחלפת צירים ומסילות של הארון. 
אין אחריות על התנפחות העץ ו/או שבר ו/או שנוי צבע של הארון.
אין אחריות על שבר של כיורים, אסלות תלויות, מונובלוקים, וכל מוצר אחר שעשוי מחרס או זכוכית (בדיקת המוצר מוטלת אך ורק על הלקוח)  
אין אחריות על שבר של מראות (בדיקת המוצר מוטלת אך ורק על הלקוח)


2all בניית אתרים