מדיניות משלוחים והתקנות, ביטולים, החלפות ואחריות למוצרים


מדיניות משלוחים 

משלוחים הינם )פריקת מדרכה), באמצעות חברות משלוחים ובתיאום מראש ע"י קבלת הודעת טקסט יום לפני הגעת השליח, לכן עליכם להיות ערוכים להגעת השליח בין השעות שמופיעות בהודעה, אם ובהנחה היום הזה לא מתאים לכם נא לייצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בווצאפ או במייל ולבטל את השילוח, לקוח שלא יפעל כמבוקש ממנו מחברת המשלוחים יחויב בדמי משלוח חוזרים   .

המשלוחים יגיעו ללקוחות שלנו באופן בטוח ומהיר :
- אם המוצר נמצא במלאי יגיע בזמן משוער בין 7-2 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וחג) .
- אם המוצר הוא ייצור מיוחד יגיע בזמן משוער בין 14-10 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וחג)   .

- לשים לב, לא ניתן לספק משלוחים מעבר לקו הירוק, מועצה אזורית אשכול והבקעה, דרומית לבאר שבע עד אילת .


ביטול מוצר 
לשליחת בקשה לביטול לחץ כאן

ניתן לבצע ביטול של המוצר תוך 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה או קבלת המוצר לידיכם המאוחר ביניהם, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (Mersa רשאי לבקש תעודה המוכיחה זאת) – רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית ההסכם או מיום מסירת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, כל עוד התבצעה שיחה רציפה (טלפונית או צ'אט) של האדם עם העוסק במהלך ההזמנה, לפי חוק הגנת הצרכן ו\או לפי כל דין אחר, על ידי שליחת בקשה ובהתחשב בנושאים האלו: 

(1) לא נעשה בפריט כל שימוש ו/או לא הותקן בבית הלקוח ע"י הלקוח עצמו או ע"י מתקין; 

(2) לא נגרם לפריט נזק או פגם; 

(3) הפריט באריזתו המקורית (לא קרועה); 

(5) הוצגה חשבונית מקורית בגין התשלום עבור הפריט; 

(6) הפריט המוחזר לא יוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות של הלקוח.


לקוח אם החליט לבטל את המוצר מסיבה אישית כלשהי, יבוצע זיכוי בניכוי :
- דמי ביטול לאתר בסך של- 5% או 100₪ הנמוך ביניהם .
- דמי טיפול לחברת האשראי סך של- 11 ₪ .
- חשוב לציין שמוטל על הלקוח להחזיר את המוצר למחסני החברה בהקדם . 

אחריות ותיקוניים לברזים

תוקף האחריות כפוף להצגת חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט ויהיה רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים .
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר .
החברות והיבואנים ו/או הייצרנים יעניקו אחריות למשך 12 חודשים למנגנון הברז, כל זה כפוף להוראות ניקוי ותחזוקה תקינים .
מעל לשנה הראשונה האחריות תהיה כפופה רק לגוף של הברז וכל ביקור טכנאי בבית של הלקוח אם יוענק ע"י היבואן ו/או הייצרן יחוייב הלקוח באמצעות מחלקת השירות שלהם בגין הביקור והחלקים .
אם ובהנחה לא יוענק ע"י היבואן ו/או הייצרן ו/או הספק ביקור בבית הלקוח במהלך השנה הראשונה יינתן שירות לפי תיקון מעבדה באמצעות חברת המשלוחים בתשלום ע"י הלקוח דמי משלוח סך של- 100₪ .
האחריות לא תחול במקרים הבאים :
*אם התקלה נגרמה כתוצאה מהרכבה שלא בהתאם להוראות ו\או שימוש בחומרי ניקוי מזיקים .
*המוצר תוקן או טופל ע"י אנשים שלא הוסמכו ע"י החברה .
*שבר במוצר
*סתימה שנגרמה כתוצאה מלכלוך בצנרת וגרמה לברז או לאחד ממרכיביו נזק .
*במקרה של שימוש מעל 80 מעלות צלזיוס ו/או שימוש בלחץ גבוה מ-6 אטמוספרות .
*פגם שלא נגרם מבלאי סביר עקב שימוש במוצר .
*טיפול בחומרים לא מתאים או טיפולים בניגוד להוראות הניקוי והתחזקה הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים .
MERSA ו/או מי מטעמה, לא אחראים לא במישרין ולא בעקיפין לנושא ההתקנות של הברזים, האחראי על ההתקנה הוא רק המתקין ו/או חברת ההתקנות ו/או מי מטעמו וכל נזק שיהיה לא תישא MERSA אחריות כלשהיא למוצר או לנזק שיגרם כתוצאה מההתקנה. 

אחריות לארונות אמבטיה וכל מוצר שעשוי מעץ, מראות ומוצרי חרס (אסלות תלויות ומושבי אסלות, כיורים, מונבלוקים וכל מוצר אחר שעשיו מחרס או מזכוכית
תוקף האחריות כפוף להצגת חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט ויהיה רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים .
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר.
האחריות של הארונות ניתנת רק לצירים של הדלתות ולמסילות של המגירות, האחריות ניתנת באמצעות החלפת החלק הפגום בחלק חדש באמצעות חברת משלוחים, הלקוח ישלם למוביל סך של- 100₪ בגין שני הכיוונים . 
אין ביקור טכנאי בגין החלפת צירים ומסילות של הארון . 
אין אחריות על התנפחות העץ ו/או שבר ו/או שריטות ו/או סדק ו/או שינוי צבע של הארון ו/או כל נזק אחר (בדיקת המוצר מוטלת אך ורק על הלקוח) .
אין אחריות לכיורים עשוים מבטון במקרה של קילוף ו/או כתמים ו/או שבר ו/או סדקים ו/או כל נזק אחר (בדיקת המוצר מוטלת אך ורק על הלקוח) .
אין אחריות לשריטות ו/או לשבר כיורים מחרס, אסלות תלויות, מושבי אסלות, מונובלוקים, וכל מוצר אחר שעשוי מחרס ו\או זכוכית (בדיקת המוצר מוטלת אך ורק על הלקוח) . 
אין אחריות על שבר ו/או שריטה במראות (בדיקת המוצר מוטלת אך ורק על הלקוח) .
MERSA ו/או מי מטעמה, לא אחראים לא במישרין ולא בעקיפין לנושא ההתקנות בבית הלקוח, האחראי על ההתקנה הוא רק המתקין ו/או חברת ההתקנות ו/או מי מטעמו של הלקוח וכל נזק שיהיה לא תישא MERSA אחריות כלשהיא למוצר או לנזק שיגרם כתוצאה מההתקנה . 


אחריות ותיקונים למקלחונים 
תוקף האחריות כפוף להצגת חשבונית מס מקורית בגין התשלום עבור הפריט ויהיה רשום ליד כל מוצר כפוף למדיניות של הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים .
אחריות של המוצר רשומה ליד כל מוצר אחרת אין אחריות למוצר .
ניתנת אחריות של 12 חודשים לצירים של המקלחונים מטעם הספקים ו/או היבואנים ו/או היצרנים של המקלחונים . 
האחריות של המקלחונים ניתנת אחרי 12 חודשים רק לפרופיל של המקלחון . 
אין אחריות לגומיות ו\או שבר הזכוכית של המקלחון .
אחרי תקופת השנה ניתן לקבל שירות ע"י ביקור טכנאי לתיקון המקלחונים באמצעות היבואן ו/או הייצרן, יחוייב הלקוח באמצעות מחלקת השירות שלהם בגין הביקור והחלקים .
MERSA ו/או מי מטעמה, לא אחראים לא במישרין ולא בעקיפין לנושא ההתקנות של הברזים, האחראי על ההתקנה הוא רק המתקין ו/או חברת ההתקנות ו/או מי מטעמו וכל נזק שיהיה לא תישא MERSA אחריות כלשהיא למוצר או לנזק שיגרם כתוצאה מההתקנה . 
logo בניית אתרים